معرفی سقف کاذب تایل Hookon

چندسالی است که سقف های کاذب فلزی تنوع زیادی پیدا کرده اند و در فضاهای زیادی همچون فرودگاه ها، دانشگاه ها و حتی منزل های مسکونی با توجه به نیازهای هرفرد دارای انواع زیادی می باشند.

یکی از زیباترین و یکپارچه ترین سقف های کاذب فلزی، سقف کاذب فلزی تایل هوکان می باشد. این نوع سقف کاذب پس از نصب و اجرا سیستم سقفی زیبا و یکپارچه ای را در نهایت به وجود می آورد که همین موضوع موجب محبوبیت این نوع سقف کاذب فلزی شده است.

علاوه بر این سهولت نصب این سیستم سقفی کاذب فلزی موجب سهولت دسترسی هر چه تمام تر در زمان تعمیرات و نگهداری می‏ گردد.در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با سقف کاذب تایل هوکان صحبت کنیم و از مزایای آن برای شما بگوییم و کاربرد این سقف را به طور مفصل توضیح دهیم…

ویژگی های ظاهری و فنی سقف کاذب تایل هوکان

  • مواد سازنده ی سقف کاذب فلزی هوک آن: این نوع سقف کاذب فلزی از چند متریال مقاوم در برابر شرایط مختلف مانند: فولاد گالوانیزه، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم ساخته شده است که هرکدام از این متریال با توجه به شرایط در تولید تایل های این نوع سقف کاذب فلزی به کاربرده می شوند.
  • ضخامت استاندارد تایل های سقف کاذب فلزی هوک آن: معمولا تایل های مورد استفاده در این نوع سقف کاذب فلزی در ضخامت های استاندارد 0.5 تا 1.0 میلی متر تولید می شوند.
  • انواع لبه ی این نوع سقف کاذب فلزی: سقف کاذب تایل هوکان در دونوع لبه گود (4 میلی متر)، لبه تیز (استاندارد) در بازار موجود می باشد.
  • عرض تایل های سقف کاذب فلزی هوک آن: معمولا تایل های مورد استفاده در این نوع سقف کاذب فلزی در عرض های مختلف (65.5-72-30 میلیمتر) قابل تولید می باشند.
  • طول تایل های سقف کاذب فلزی هوک آن: معمولا تایل های مورد استفاده در این نوع سقف کاذب فلزی در طول استاندارد مختلف (125-12-115 میلیمتر ) قابل تولید می باشند.
  • وزن تایل های سقف کاذب فلزی هوک آن : وزن سقف کاذب فلزی هوک آن بستگی به نوع متریال و ابعاد پنل دارد دارد که با توجه به نوع جنس و ابعاد هر پنل کم و زیاد می شود.
  • رنگ مورد استفاده در تایل های سقف کاذب فلزی هوک آن: پوشش رنگی مورد استفاده در این نوع سقف کاذب فلزی در رنگ های الکترواستاتیک طبق رال K7 موجود می باشد. البته تولید تایل های در رنگ های دیگر بنا به درخواست خریدار امکان پذیر می باشد.
  • پانچ های مورد استفاده در تایل های سقف کاذب هوک آن : تایل های مورداستفاده در این سیستم سقفی کاذب معمولا در تیپ پانچ های استاندارد در بازار عرضه و به فروش می رسد.
  • خاصیت آکوستیکی : این سقف کاذب فلزی دارای قابلیت آکوستیک یا به بیان بهتر باعث ایجاد شکست صوت می شود.
  • استانداردهای فنی مورد استفاده در تولید: پنل های مورد استفاده در سقف کاذب هوک آن به طور کامل با سیستم Clip in و با سیستم تعلیق استاندارد تشکیل شده است و مطابق با آخرین استانداردهای آمریکا و اروپا و همچنین دارای ایزو 9001 است.
  • طرح های تولیدی تایل های سقف کاذب فلزی هوک آن : این سیستم سقف کاذب فلزی در دو نوع ساده و پانچ دار (پانچ‏ ها خود دارای سه نوع منظم، نامنظم و طرح دار ) در بازار موجود می باشند که هرکدام با توجه به نوع فضا مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم زیرسازی و نصب سقف کاذب هوک آن

برای نصب سقف کاذب فلزی هوک آن نیاز به زیر سازی هایی همچون: سازه ‏های گرید استاندارد، پروفیل Z، هنگر، آویز نانیوس و....می باشد و این به این معناست که این سیستم سقفی مناسب زیرسازی های گفته شده است.

 

روش نصب سقف کاذب تایل هوک آن

برای نصب سقف کاذب تایل هوک آن ابتدا باید زیرسازی سقف کاذب هوک آن را به وسیله ی یک پروفیل Z که با هنگر به شاسی انجام شده متصل کنند و سپس تایل ها به روش خاصی به پروفیل Z و سایر تایل ها متصل میگردد و در نهایت یک بافت یکپارچه را به وجود می آورند.

 

سقف کاذب تایل هوک آن در چه فضاهایی استفاده می شود؟

این سقف کاذب فلزی به علت سهولت نصبی که دارد در فضاهایی مانند سالن‏ های وسیع مراکز اداری، تجاری، ورزشی، صنعتی، آموزشی، پتروشیمی، مسافربری، درمانی، مترو، مسکونی و …مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت تایل هوکان 

قیمت تایل هوکان مورد استفاده در داخل ساختمان با توجه به متراژ ومحل قرارگیری آنها متفاوت است.از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت تایل هوکان میتوان به قیمت آلومینیوم خام و ورق گالوانیزه - پانچ دار و ساده بودن -نوع پوشش رنگ و....... اشاره کرد.

برای آگاهی ازشرایط فروش و قیمت میتوان با واحد فروش تماس حاصل نماید.

 

تایل فلزی , قیمت تایل فلزی , تولید تایل فلزی

لمبه کاران زرین

لمبه کاران زرین

شرکت لمبه کاران زرین با بیش از نیم قرن سابقه در زمینه طراحی و تولید انواع سقف کاذب با تنوع طرح و رنگ بالا آماده ارائه محصولاتی با کیفیت بالا می‌باشد.

تلفن‌های تماس   22911813-021 (10خط)

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد لمبه کاران زرین محفوظ می‌باشد.
طراحی وب